Tröttast

Är så himmelen trött nu alltså. Men snart får jag sova. Väldigt trevligt måste jag säga. Det har varit en lång dag och har väl vart lite extra spänd. Men men..

Jag var iaf iväg och träna för första gången på evigheter. Skaffa kort och grejer. Eller ja, jag började iaf skriva i papperna. Men hade inte alla viktiga uppgifter med mig så blev inte helt färdig. Men snorkfröken släppte in oss iaf. Så nu har vi gjort ett mage rygg pass att börja med. Tror det får bli det en gång till den hr veckan och så tar jag fokus på en annan del av kroppen nästa vecka. Men det är då det, nu håller vi bara fokus på denna vecka. En vecka i taget som man kan säga :P

Känner ingen direkt träningsvärk än. Bara vanlig värk, men avvaktar väl tills imorgon em innan jag tror på att jag slipper den. Men imorgon blir det till att mjuka upp/ anstränga kroppen i ett danspass. Grymt skoj!

Nej nu ska jag gå och kika lite mer på tv innan jag låser om mig och får min efterlängtade sömn. Och då menar jag verkligen efterlängtad. Jag hade lätt kunnat gå och lägga vig vid 19.00 :P

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0