Rubriker är till för att jävlas

Min lediga dag igår blev precis så bra som planerat och det är inte fy skam. Idag har jag jobbat på annat håll och det hela gick bra. Jag slutade sån där normal tid och hade hela em/ kvällen kvar när jag kom hem. Kände att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra med all tid. Men jag körde på middag och bok. Sen fick det bli lite wow och nu tänkte jag leta efter en skiva till datorn och jobba lite på ett framtida mål.

Effektiv dag med andra ord! Imorgon är tanken att jag ska ta tag i ett annat av mina mål och det kan ju bli intressant. Träning är vad det gäller och det var ju ett tag sen sist med tanke på att gymkortet dog ut, men imorgon är det nytt som gäller. Och det blir även nytt gym, den här gången blir det stället som simhallen har. Då kan jag kombinera gym med pass och simning.

Känner att jag är lite på gång just nu. Somliga saker flyter på i livet :)

Nu blir det te och så jakt på skivan där!

Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Clara

Vad duktig du är som tar tag i träningen! :D Angående mitt besök i Linkan verkar det bli svårt. Jobbar till sent både den 15e och 16e. Har ju varit borta så mycket redan så känns inte så bra att ta ledigt direkt...Får se om det går att lösa! Kram på dig!

2010-10-05 @ 10:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0