blandad kompott

Insåg idag att jag efter morgondagens pass är ledig i hela fyra dagar :O Och jag avslutar min ledighet med att fira födelsedag. Jag blir hela 25 år och känner inte någon ångest över detta, jag är mer barnsligt förtjust i det hela :)

För övrigt så kan jag väl säga att det just nu är väldigt mycket jobb och träning i mitt liv. Vet inte om jag hittat en bra balans än, men jag ska jobba på det. Jag vill inte känna att det är vad mitt liv handlar om, att det är på jobbet eller i gymmet jag umgås med folk. Så ska jobba lite på att hitta en bra balans i livet.

smått ofokuserad känner jag. jag är lite överallt så kan nog inte få fram en flytande text ikväll så det får nog bli punkt här. bara sådär mitt i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0