Söndag

Men inte vilken söndag som helst, det är nämligen både farsdag och ostkakans dag idag. Jag har ju hela två pappor att fira, men jag får fira dem på avstånd. Och tror banne mig att jag ska fira dem med lite ostkaka. Om det inte blir oskaka till fikat här på jobbet så äter jag det hemma.

För övrigt så är jag är ju datalös på hemmaplan, den dog för två veckor sen och jag har ännu inte löst hur jag ska få den lagad. Och livet utan dator är väldigt udda. Vad 17 gjorde folk innan datorn fanns. Känner mig lite handikappad och smått avstängd från omvärlden. Tragiskt men sant. Vad gör alla hela veckorna? Det enda bra som min trasiga dator lett till är att jag fixar om mitt hem lite mera. Men jag kan inte roa mig med att städa hela dagarna när jag inte jobbar. Så det blir en hel del prat med mamma och familjen, en del serier och så massa patians :P Och alla såna där viktiga saker som jag fixa med datorn får nu skötas genom datorerna på jobben eller genom telefon och mamma. Ni vet söka jobb, kolla banken, mailen och lite övrigt.

Jaja, det får väl vara allt för denna gången. Snart dags för att laga lunch här på jobbet.

cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0