maj.17.måndag

Mår inte helt som jag ska och har inte gjort den senaste veckan. Går och mår lite småskumt, typ illa.. Kan inte riktigt sätta fingret på det hela, men jag försöker iaf se en orsak till det hela. Och därför ska jag från och med idag skriva en matdagbok. Det skulle inte förvåna mig om mat skulle vara en orsak och jag känner att jag har noll koll på hur mycket jag äter om dagarana..

Sen skulle det ju också kunna vara så att verkligheten kommit ifatt kroppen. Min vardag är ju inte helt skojj alltså, med detta sorgliga sökande efter jobb..

Jag bara hoppas på att det ska vända nu.. Allt får gärna vända och bli till det bättre igen. Skulle vara himla trevligt.

Innan jag går får det bli en grym låt som jag snubbla förbi här ikväll...

Onerepublic ~ Secrets


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0