Morgon morgon

Uppe med tuppen idag, nästan, och jag börjar inte jobba förens halv fyra ju. Känner mig sjukt duktig då jag hatar att gå upp på morgonen. Jag tänkte jag skulle passa på att tvätta idag, då jag har lite ont om fritid just för stunden. Jag behöver få undan lite så jag kan börja packa och dona. Och nästa vecka ska de besiktiga min lägenhet. Så det skadar ju inte om jag tagit bort all skit tills dess :P

Väntar även på att se livstecken från Uppsala hållet då jag vill prata utrustning till den kommande vandringen. Har de lite utrustning som jag kan låna skulle det vara underbart trevligt. Det skulle då innebära att jag skär ner på utgifter till vandringen. Blir ju lite mycket med en massa utgifter till flytten med.. Men men :)

Nu ska jag äta upp min frukost innan jag måste ner i tvättstugan.

Trevlig Fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0