Morgonpromenad och jobb

Jag började min dag med att ta en lång promenad. Det var riktigt skönt att få röra på sig lite, jag har ju inte vart och tränat på en vecka. Har vart så trött och slö att det inte blivit av. Måste försöka komma tillbaka igen, kanske ta och simma en sväng imorgon.

Jag tror ju inte att jag kommer komma ur det här trötta och slöa om jag inte sliter mig iväg till gymmet eller simhallen :)

Idag är det jobb på 501:an som gäller, jobbar 13-21..

Ska fixa mig lite nu innan jag ska ta bussen till jobbet. Får se om det är några kvar på jobbet när jag kommer. Det har ju vart möte idag.. Vore skönt om det va någon kvar, för så slipper jag hämta extranyckeln på räknestickan.

Jaja nu blir det till att sätta fart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0