Shopping

Jag och min förkylning har varit och shoppat med MS på förmiddagen här. Grymt trevligt, men det var väl inte meningen att köpa så mycket :) Man behöver ju inte köpa upp hela lönen på första dagen liksom. Hehe riktigt så illa är det väl inte, men nästan så. Visserligen köpte jag lite sånt som jag faktiskt behöver och då är det ju ok!

 

Nu är jag hemma en kort sväng innan det blir bussen igen och jobbet för några timmar. Jag hade hoppats på att gubben med cykeln skulle h hört av sig. Känns lite svårt att hinna boka tid om han inte svarar förens ikväll. Ja, jag är helt inställd på att cykeln redan är min!

 

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, alltid kul med lite shopping ju! Ibland måste man faktiskt få spendera pengarna på lite kul saker också :)

Puss och kram

2010-03-25 @ 16:11:40
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0