Kväller.

Nu tar jag väldigt snart kväller! Jag sitter och sippar i mig mitt kvälls te och därefter är det bara tänderna kvar innan jag kan få krypa ner i sängen. Man skulle kunna tro att jag inte skulle vara trött efter att ha sovit för länge, men efter ett dopp i klor så är det inga problem. Klorkoma deluxe även denna gång.

Jag var väldigt skeptisk till att prova på vattengympa. Det känns som om det bara är tanter som kör på vattengympa. Men efter att ha provat måste jag ändra uppfattning. Okej för att vi var yngst, men aldrig att de får ha den där träningen för sig själva. Det kändes ju överallt alltså, kroppen var som gele när jag gick upp ur vattnet. Bra skit med andra ord och jag lär köra på det igen.

Helgen slut för den här gången och den kommande veckan bjuder på en del jobb. Min nästa helt lediga dag har jag om precis en vecka. Och jag som oroade mig för att inte få jobba alls efter mitt viks slut. Pyttsan! Jag har tänkt att klämma in lite träning med. Självklart liksom :) När och hur får vi se imorgon när jag vaknar. Ska försöka få till en klipptid med. Imorgon innan jobbet har jag tid för syn undersökning. Ska börja luska i den extremt sjuka huvudvärken jag lidit av nu ett tag.

Så har lite planer för veckan!

Nu blir det tänderna och sen sängen.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0