God morg... Nej god Förmiddag!

Tänkte börja inlägget med god morgon, men då låter det som om jag precis kom ifrån sängen och riktigt så är det inte. Därför skriver vi God förmiddag!

Det är någon snubbe från Saab som ringer mig titt som tätt, idag var första gången jag var hemma och svara och det visar sig att han ringer fel. Konstant och hela tiden!! Alltså jag skojjar inte om jag haft missade samtal ifrån mannen ifråga i två månader. Det är även ett annat företag som jag brukar ha missade samtal ifrån och jag tror verkligen inte det är mig de vill prata med. Jag måste ha ett nummer som är lika nått annat bra ställe som tydligen inte får alla sina förväntade samtal. Jag kanske borde ha en egen växel så jag kan vidarekoppla alla felringare till mitt telefonnummers syskon. Tål att tänkas på!

Idag skiner solen ute och trots att jag lagt till några fler symtom på min förkylning funderar jag på att ta en promenad med kameran. Jag är ju för dålig på att fota nu för tiden. Annat var det i Västervik ;)

Fortfarande inga mail ifrån cykelmannen och inte har det lagts ut några nya cyklar som är värda mitt intresse. Men jag tror nog iaf att det kanske kan bli en tur till Mjölby, cykelmannen hade ju tydligen en hel skrotupplaga ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

skrotupplag var det minnsan... mer än så är vi värda! Alltså det där med telefonnumrets brorsa (eller syrra, här vill vi inte utesluta någon) har tänkts på en del utan större framgång. Men kan det vara så att den försöker säga att du borde testa på en framtid som telefonist? Förstå! Det vore jättekul, alla möjliga konstiga människor att prata med varje dag, eller kanske inte varje dag... men det vore ett sjysst extraknäck :D Åhh... nu kom jag att tänka på reklamen, den där "tänk om man kunde ha jobbet lite mer som en hobby" men tanten i receptionen som sitter och leker med helium... DET VORE JÄTTEKUL!!!

2010-03-27 @ 06:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0