God kväll och god natt!

Gissa om jag ska ha sovmorgon imorgon! Klorkoman vill inte ge med sig, så jag är fortfarande väldigt trött. Börjar känna i kroppen efter simningen. Som sagt bra träning.

Jobbet flöt på rätt snabbt. Har sorterar en garderob som jag fick krupp på och gjort den största handlingen någonsin. Var smått nervig när jag skulle cykla tillbaka till jobbet på den fina isen. Men jag kom tillbaka hel! Nu har jag bara ett jourpass imorgon kvar, sen är det ledig helg. Första på länge, tror jag jobbat iaf de tre senast helgerna.

För övrigt så tycker jag att jag kan få ett jobb nu. Ett av de jag sökt tack!

nej nu jäklar blir det sängen, tekoppen är ju slut nu!

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0