fika,wow,kryssning,sjuk,cykel

God kväll God kväll! Efter vad som känns som en evighet har jag äntligen börjat få lite riktiga förkylnings symptom. Och jag måste säga att det är gutt! Inte så att jag vill vara sjuk, men nu har jag gått och mått ruttet i en evighet utan att vara sjuk. Hoppas bara att det kan bli en ordentlig sväng och inte bara en fjomp-förkylning. Blir det en fjomp-förkylning så är jag snart där igen.

Jaja, det har vart några händelserika dagar här. Förra fredagen var jag bland annat nere på en väldigt trevlig fika på stan, en långfika :) Därefter fortsatte jag hem till familjen Andersson för wowkväll. Höjdpunkterna, förutom sällskapet, var maten och den hm trevliga, knasiga, grymt tokiga engelsmannen som har fått för sig att vi ska "gifta oss" Humor på låg nivå!

I söndags bar det iväg till jobbet där jag mötte upp en kollega, för att sen ta en taxi ner till resecentrum och färjebussarna med en av våra brukare. Vi skulle iväg på en 24 timmars med FUB. Nytt och spännande och väldigt energikrävande. Det hela gick över förväntan, men det var lite svajjigt. Härligt med så kallad personal. Jag och kollegan fick väl lite mer ansvar än vad som var sagt. INTE OK! Om ni visste hur härligt det var när vi väl gick av vårt låånga pass i måndagskväll. Puh alltså, jag var så himla trött.

Imorgon är det löning och jag ska göra stan med MS och sen ska jag till grindis och jobba. Blir en kalasdag som det verkar. Får se hur jag mår bara. Jag lär leva på värktabletter ett bra tag till och nu har vi slängt in nässprayen i leken. Förkylning here we come!

Nu blir det sängen för min del! Så natt på er :)

JAA JUST JA!! Jag försöker köpa mig en gammal cykel. Den är min, bara mannen som äger den nu kan förstå det. Väntar på att få det hela bekräftat. Annars är det bara att leta efter en annan gamling ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

jajamensan.. gamlingar ska det va! Helst målade i trevligt färger.

2010-03-25 @ 00:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0