Bio

Go kväll go kväll! Men nog skulle jag vilja säga god natt i stället så som jag känner mig. Det blir lite te nu och en kvällsmacka och sen en efterlängtad säng! Det har vart en bra helg, med promenad, middag, städ, fika och bio. Det var länge sen jag hade en sån bra helg. Det är ju mycket jobb nu, trots att jag bara är vikarie.

Det blev som sagt bio idag, jag och Sandra var och tittade på Percy Jackson- kampen om åskviggen. Väldigt bra film måste jag säga och skulle gärna se den igen. Dock var det mycket spring i vissa av biobesökarna, så man blev smått störd. men men filmen var ju bra iaf. Sen såg jag även reklam för ett par andra kommande filmer :)

Nu är mitt te färdigt, så hörs!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Nästa gång får ni se Shutter Island, den är ruskigt bra! :) Om ni inte redan sett den såklart :p Kul att höra att du haft en så bra helg!

Puss och kram

2010-03-15 @ 00:35:06
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0