ytterligare en dag i parken..

Det är illa när till och med jag förväntade mig att det skulle ha kommit ett mobilinlägg från parken idag. Jag är en värdelös människa! Inte ett enda kort för att föreviga en trevlig dag.

Det blev en hel hög med timmar på min filt idag och trevlig sällskap hade jag med. Men det jag tycker är av största intresse är självklart om det vara någon underhållning idag. Och självklart kom det ett gäng sista timmen jag var där. Jag vet inte vad det är med vollyboll, men det är tydligen the shit ;) Dagens gäng stod också och spelade i två grupper, men efter ett tag så gick alla ihop för att spela tillsammans. Och alltså detta spel var något av det skummaste jag sett. Jag missade början, men det var iaf en kille som satt i mitten medans de andra sköt. Och ibland så försökte de träffa killen i mitten och om detta misslyckades bytte man plats. Efter ett tag så ändrades spelet en aning och misslyckades man med ett kast hamnande man i mitten och den som klarade sig längst vann spelet. Hm visst låter det klurigt? Kan ju informera om att inte ens dem hade reglerna helt klara för sig :D Men ja det var underhållande!

Nu har jag käkat lite mat och ska dö lite här på soffan. Känner mig lite slut nu!

Men trevlig kväll my friends.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0