Update

Det är måndag, lunchtid och jag är redan igång med både det ena och det andra. Jag håller på att tvätta lite och då passar det bra att även packa lite kläder som jag inte använder. Försöker också ringa lite samtal. Än så länge har jag väldigt mycket fritid den här veckan, så bara att passa på att packa lite. Men lite jobb fick gärna bokas in med.

Men nu en liten update om förra veckan, med största fokus på helgen.



Det här är två bilder från Astrid Lindgrens värld från i onsdags. Lyckades fånga Karlsson på taket och rasmus på luffen med min egen kamera. Ska se om jag kan få några av de andra med. Roligt med minnen :)



Liseberg i fredags :) Jag var bara delaktig i de tre första bilderna! Men vi hade en grymt trevlig dag på liseberg. Dyblöta förvisso, men går inte bli annat när det regnar och man åker vattenkaruseller.

Och i lördags var jag i Malmslätt med S&J hos hennes pappa för att grilla. Det var massor av god mat och jag var totalt propp när jag var klar. Satt still i matkoma en stund innan vi gick ut för att spela kubb i REGNET. Hua vad kallt det var. Vi avslutade kvällen med att spela sällskapsspel. En mycket trevlig kväll.



Och igår hade jag finbesök från Västervik. Min goa Sabina kom och hälsa på. Det var typ 1½ år sen vi sågs sist. Så lite att ta igen på pratfronten. Vi var ner på stan en sväng där vi fika på espresso (Självklart, vart annars?!?) Sabina shoppa lite fint med. Sen tog vi en promenad runt stångån och självklart var det massa gäss som vi var tvugna att ta oss förbi. Hur underbart var det inte att en gammal barndomskompis till Sabina var ute med hund precis. Så tack vare dem så överlevde jag :)

Så jag har haft en grymt trevligt ledig helg!! Min första sen någon gång i Mars..

Kommentarer
Postat av: Maria

Shit va snygga vi är!

2010-06-14 @ 22:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0