Stolt matte ;)

Kom nyss in från en liten promenad med Elvis. Skulle gå ut med lite sopor och tänkte att Elvis kanske skulle våga sig ut idag. Så han har vart med mig och slängt sopor ikväll och därefter gick vi ett varv runt huset.

Nu blir det strax sängen, har beställt väckning imorgon. Ska banne mig komma upp  imorgon. Jag som var så duktig när jag var i Jönköping, men inte funkar det hemma heller.

Idag har varit en rätt bra dag. Har jobbat på 501:an. Men samtidigt som det vart en bra dag så har det också varit en sån dag där det mesta går fel. Jag har blivit anfallen av ett badkar och en damsugare, skurit mig i fingret och slagit i huvudet. Ja ni fattar. :P Men det är väl lika bra att ta allt på en och samma gång så har jag det gjort!

Nej, skulle jag sluta bubbla och göra mig klar för sängen kanske...

God natt friends :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0