Puha, trötter

God kväll.. Ibland kan jag verkligen bli fascinerad över hur trött man kan känna sig ibland. Ikväll har jag en sån där sjukligt trött kväll. Jag känner i hela kroppen och huvudet. Härligt när det typ bara surrar i huvudet.. Så ja jag ska ta och stänga ner datorn och sova strax.

Ikväll på jobbet har det faktisk varit lugnt. Första passet på en hel vecka som jag inte blivit hackad på. Nu kanske ångesten inför nästa pass på boendet inte kommer vara lika stor. Det känns så grymt skönt att jag snart går på mitt sommarvik som större delen av tiden innebär att jag är på mitt andra vik. Och efter sommaren SKA JAG ha fått en nytt jobb. Så är det bara! Känner att jag har svårt att acceptera nått annat. Och inställningen är ju bra att ha!

Nej, nu ska jag sociala klart på msn och krypa i säng..

God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0