Midsommardagen

Jag fortsätter i samma fina plåsterstil som senast. Idag kör jag på ett blått plåster med bambi på ;) Om man endå måste ha plåster så varför inte använda ett fint liksom!

Idag är det midsommardagen och jag har pysslat med att flyttpacka sen jagt kom hem från jobbet. Det är lite mer köksgrejor som åker ner idag. Behöver skaffa fram fler kartonger, men coop har stor åtgång så jag blir utan varenda gång jag frågar. Men när jag väl får tag på ett par till så jädrar ska jag snart vara klar med min packning. Så snart får jag ge mig på min säng. Den har jag velat bygga isär i en evighet. Det är ju roligare att packa ner sånt stort som syns liksom!

Om ett tag här så ska jag knalla ner på stan för att käka och gå på bio. Eventuellt blir det nått kallt på en uteservering med beroende på klockan :)

Så idag lär jag hinna gå en massa steg innan jag sussar. HIttade min stegräknare igår nämligen. Idag är jag en så länge uppe i 6103 steg!

Så trevlig lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0