Knytkalas

Det är härlig när man kan känna att man verkligen hunnit med en massa på en och samma dag. Främst att man inte stänger av systemet när man slutat jobba. Känner att det är för lätt att göra det när man väl är hemma från jobbet. Idag sluta jag vid 14 och var hemma strax efter, telefonsociala lite innan det bokades in grillning hos mina bästaste.

Det vart faktiskt ett litet knytkalas, för jag handla lite smått och gott på väg hem från jobbet som jag tog med mig. Vi grillade och gotta i oss en massa trevligheter. Jag gilla speciellt salladen som vi hade både jordgubbar och vindruvor i. Vilken hitt! Jag har inte vågat prova på såna knasigheter tidigare. Men ja det gillades :) Och på det smakade det bra med lite balsamvinäger.

Det var tokchill på balkongen med kalle Baah och kort och tärningsspel hela kvällen!

Nu är det sängen som gäller. Bara aningen trött då :P



Btw så stanna stegräknaren på 16868 steg idag :D Och jag som var toknöjd med gårdagens 12198 steg. Nu måste jag ju verkligen gå massor imorgon. Får ju inte sänka mig en massa :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0