Urladdning

Ja fy tusan vilken urladdning det bjöds på här i em! Jag trodde jag skulle bli kvar hos Anderssons ikväll, då åska inte är det bästa jag vet. Hade lite svårt att koncentrera mig där ett tag. Men så mycket skönare luften blev sen. Så jag kan väl leva med lite ångest sådär emellanåt då det behövs.

För övrigt så ska jag verkligen sova nu. Jobbar imorgon och vill hinna pyssla med lite smått innan jag måste åka. Tog tag i ett par flyttkartonger idag och tänkte väl försöka hinna lite till imorgon. Sen skulle jag behöva ta en sväng till biblioteket med. Behöver kopiera lite papper bland annat. Men om det blir gjort imorgon tror jag inte. Snarare på fredag när jag gått av jouren.



Tänkte precis på att jag skulle vilja vara kär och då kommer låten Soulmate med textraden;

Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told

Ironic eller vad :P


God natt var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0