Söndag kväll

Har haft en hel dag för mig själv och jag har inte gjort ett skvatt! Och det var precis en sån här dag jag behövde. Mådde ju inte helt bra igår och inte heller idag när jag väl vakna. Men nu så börjar jag känna mig bättre. Jag var helt enkelt i behov av en Marika-dag!

Jag tror inte jag haft en sån här hel hemma dag sen jag flytta hit. Det känns som om jag vart i farten hela tiden.

Jag har tänkt läsa lite kurser till hösten. Har kommit in på fyra st och tackat ja till tre av dem. Jag vet inte om jag kommer hinna läsa tre st men jag provar iaf till en början. Får jag inte ett jobb innan dess har jag ju bara mina timvik och då borde jag väl hinna plugga en massa med :)

Det är konstigt, jag har saknat skolan sen jag sluta. Men när jag går i skolan brukar jag minst sagt hata det :P Undrar vad det beror på? Kan väl inte va så enkelt att man aldrig är nöjd va? :P

Nu blir det film och sen sängen. Min lediga helg är strax över och imorgon är det jobb igen.

Fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0