Söndag igen

Sitter på jobbet i min lilla ensamhet, då alla brukare gått in till sig. Nu är det snart en timme kvar tills jag får sova, jag räknar ner. Jag är väldigt trött idag. En sån grå och regnruskig dag blir oerhört lång och bjuder inte på många nöjen. Det har blivit lite film för gänget, så jag har inte riktigt lyckats hålla energin uppe.

Imorgon har jag än så länge bara träning inbokat, men tror nog att det kan bli en runda på stan och inhandla lite smått till vandringen. Ska se vad min dejt har att säga om den planen :P Men det är ju inte långt kvar nu och det känns verkligen i hela kroppen. Jag är både överförtjust och smått förtvivlad. Förtvivlad för att det finns vissa moment jag helt skulle vilja undvika! Höhö :)

Nej, ta en runda och se om det finns nått jag glömt göra.

Trevlig kväll på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0