10.07.10

Elvis kommer att leda till, om inte min död, så till att jag hamnar på sjukhuset. Han är så social min lilla skrutt, springer framför mina fötter så fort jag kommer innanför dörren här hemma. Pratar och går slalom med mina ben. Därav sjukhus eller död inför framtiden :P

Ska strax iväg och dra en promenad i spåret med Sandra. Va smått pepp på det igår, men idag inte lika mycket. Jag mår lite illa jag och känner mer för att slå igång en film. Men jag SKA vara duktig och gå spåret. Måste verkligen komma igång lite mer. Speciellt nu när jag åker buss hela tiden till jobbet. Sen så är det ju vandring om 5 veckor så lite mera muskler skulle nog uppskattas. Så jag var faktiskt på gymmet igår, första gången på en evighet och idag har jag mer träningsvärk än vad jag vill erkänna! Och jag njuter fortfarande av den endorfinkick jag fick under träningen. Så pigg jag vart, och inte så lite speedad..

För övrigt så har den här veckan bjudit på en massa bra dagar. Vänner, god mat, sol, bad och båtåk kort sammanfattat.

Ha en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0