Tillägnat M ;)

Sitter på jobbet och väntar på att sista taxin skall komma, därefter blir det kopplade resten av dagen. Såå roligt :P Klagomål från kollegan M om att jag uppdaterar för dåligt, inget skrivet sen MIXMIX ju. Men jag har faktiskt skrivit ett inlägg efter det. Men ja tydligen så syns det inte på bloggen, men gissar att det hoppar fram efter jag skrivit klart detta.

Ser fram emot en ledig dag nu, kroppen börjar säga ifrån. För mycket jobb och för lite ledig tid. Jag stupar i säng vid 22 om kvällarna och är fortfarande lika trött när jag vaknar. Galet!

För övrigt såg jag idag lite jobb av intresse. Nu gäller det bara att jag får iväg lite ansökningar.

Sådär ja, taxin har kommit och nu ska jag städa av lite. Tror bestämt det är personalutrymmena idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0