Känner mig låg

Det är ju bra att vilja ta tag i livet och sen få veta att mamma blivit inlagd för observation för hjärtat. Har inte riktigt haft lust till nått idag. Har bara fixat tvättstugan annars har jag flytt in i bokens värld. Den är mer angenäm den. Pratade med mamma en sväng efter hon vart på den där kranskärls röntgen. allt såg bra ut. Nu var det bara att vänta på nästa rond och få se vad läkaren säger om det hela. En förklaring till blåsljuden skulle vara att föredra..

Jag undrar när allt ska vända för min mamma :S

Kommentarer
Postat av: Tina

Älskar dej gumman

Men du kommer att få dras med mej länge jag lovar för jag tänker inte ge upp

2010-02-20 @ 11:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0