f.r.e.d.a.g.d.e.n.t.j.u.g.o.s.j.ä.t.t.e.f.e.b.r.u.a.r.i

Jag trivs alldeles för bra när jag inte är på jobbet. Det gäller inte bara på de timvik jag har nu utan alla jobb jag någonsin haft. Jag vill tro att det handlar om att jag helt enkelt inte har hittat rätt än. För hur tragiskt vore det inte om jag alltid kommer att känna så här!


Jag har haft tokpasset i gymmet idag! Jag ville verkligen bara gå och dö efter ett tag, men Sandra piska på och jag får väl skylla mig själv. Det var faktiskt jag som sa att jag skulle träna seriöst idag. Men som jag hatade henne när hon kom och piska på om att jag skulle hålla igång. Eller när hon påminde mig om att vara rak i ryggen. Jävlar vad det är en kommentar som alltid får mig på ruttet humör. Jag vet, jag vet, jag veeeet!! Jag har hört det hela mitt liv, men det är inte så enkelt när man har en två meter lång rygg. Hmpf!! Men jag vet, jag vet jag veeet att hon har rätt och att det kommer löna sig för mig i slutänden. Och samtidigt som jag hatar henne så älskar jag henne massor :)

Jag är verkligen glad över att ha en sån bra vän som tål att jag hatar henne!!

Nu ska jag nog slita mig till affären en sväng och därefter bara stänga av mig själv. Känner för att stänga in mig själv i mitt huvud. Och använda musik så inget kommer in eller några tankar tränger på. Jag behöver få vara helt enkelt..

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0