Fan då :(

Det ringde här ikväll och det var okänt nummer, blir alltid lite nervös då innan jag svarar. Det är nått läskigt med att inte kunna se vilket nummer som ringer. Jag vill liksom kunna se ett nummer. Okända nummer brukar alltid betyda mindre trevliga saker. Likaså ikväll :(

När jag svara och hörde att det var mamma högg det till i magen av oro. Vad fan ringer hon från okänt nummer ville jag skrika, men sa det i en trevligare form och i lägre ton. Jaha inlagd för observation i natt för hjärtat då hon mått mindre bra nu ett tag. Hon ska tydligen göra en sån där hjärtröntgen imorgon och så får vi se vad som händer sen. Hon nämnde nått om att läkaren hörde blåsljud från hjärtat... INTE BRA :( Det kändes som om hon inte ville att jag skulle bli upprörd och orolig, men vem skjutton kan låta bli. Det handlar liksom om min mamma i kombination med hjärta som inte har med kärlek och göra...

Jag blir så rädd....

Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, gumman! Så ledsamt att höra! Förstör din oro och önskar att det fanns något jag kunde göra... Ring när du vill om du vill! Om du vill prata om det eller om något annat för att skingra tankarna spelar ingen roll...

Tänker på dig!

Puss, kram

2010-02-19 @ 01:05:22
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0