Det borde vara tvärtom

Så mycket jobb som jag har en vecka framöver hade jag inte ens när jag var månadsanställd. Jag var aldrig så uppbokad som jag är nu. Det borde egentligen vara tvärtom. Men en stor skillnad nu från då är att jag inte har samma möjlighet att tacka nej till de pass jag blir tillfrågad. Det är bara att tacka och se glad ut!

Tacksam är jag, då jag var väldigt orolig för att inte få jobba alls. Men lite tråkigt är det att behöva säga nej till träning och annat smått och gott med vännerna. Tur att det här bara är nått tillfälligt! Väldigt snart kommer jag ha ett nytt jobb och då ni :)

Nu ska jag pyssla med lite här hemma innan jag åker iväg och jobbar av första jourpasset av tre denna vecka.

Ses, hörs!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Lite avis är jag allt. Inte så att de behöver fler på timme?

2010-02-02 @ 22:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0