Välkommen hem ;)

Och men rubriken syftar jag på min kära dator som numera mår bättre och har fått flytta hem till mig efter en sväng på verkstan. Helt galet att ha en dator igen efter ca 2 månader utan :P

Det är en del uppdateringar som skall göras, virusprogram instaleras, msn och så wow. Men allt tar sån tid att iaf wow får vänta tills en annan kväll. Medans jag väntar på att datorn ska jobba upp sig till perfekt mående igen så har jag hittills slagit in alla köpta julklappar utom en. Tänkte strax ta en tur till sovrummet och kolla efter vad jag kan tänkas vilja ha med mig till Uppsala på onsdag. Ska försöka packa lätt, för julklapparna kommer både ta plats och väga en massa. Så ja det får bli så lite kläder som möjligt åt det ena hållet :P

För övrigt vill jag att datorn bara blir klar snart så jag får sova med. Imorgn har jag KS hela förmiddagen och sen blir det jobb eftermiddagen/kvällen med en andra lilla jul. Det är fullt ös fram till jul skulle jag tro.

Packa, datapyssla och sen sova.

God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0