Smaka på det

Bara smaka på ordet semester. Är det inte det mest ljuvliga ord som någonsin uppfunnits. Känner nästan för att ha en utläggning om ordet och vad det heter på latin och grejer. Så ja ni har gissat rätt, jag har semester. Wooohoo :D Och det i hela två veckor!!

Jag kommer inte vara jobbtillgänglig under de här veckorna och kommer vara bortrest nästintill hela perioden. Imorgon åker jag och Sandra till en sommarstuga belägen någonstans i Sverige och kommer att ha en härlig och välbehövd vecka av absolut kravlöshet. Sen kommer Jonas till helgen och då har vi lite planer. Det hela kommer bli kalas och jag ser fram emot det som ett barn kring jul. Uppspelt som få, det till och med lyser igenom tröttheten.

Men jag har mycket kvar att göra innan jag hoppar på tåget imorgon så jag tänkte hoppa i sängen nu så jag är pigg och glad när väckarklockan ringer.

Trevligt hörni!! :)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, jag hoppas verkligen att ni får det riktigt bra! :)

2010-08-19 @ 01:24:13
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Miah

Hallå... uppdatera!! :P

2010-09-04 @ 12:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0