kvällens funderare

Mötte en kompis, bekant typ granne idag på väg hem från bussen. Snacka lite skit en sväng och han kom självklart in på frågan om vad jag skulle göra ikväll. Jag vet inte om det bara är jag eller. Men jag har varit på jobbet sen 7 i morse och tycker då att det är helt naturligt att gå hem och inte göra ett smack. Klockan var ju liksom halv nio och dessutom ska jag jobba imorgon igen. Men i hans värld var det utgång som borde vart mitt fortsatta kvällsnöje. Han är inte den första som tycker att det är en helt normal sak att göra. Så då kan man ju undra om jag har en släng av gamling i mig som tycker att jag gjort mitt för dagen? :P Eller så är jag bara en tråkig människa..

Fundera kan man ju alltid göra...

Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha, isf är jag också en gamling eller en tråkig människa :p

2010-08-14 @ 00:50:05
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0