Tänkte se en film

Tänkte avsluta min helg med att se en film. Känns som en bra avslutning på en nyttig helg. Började ju med att småstäda redan i fredags och då passade jag även på att storhandla både det ena och det andra. Sen igår var det jouren på jobbet, kom hem i förmiddags. Sen har större delen av min söndag ägnats åt städ. Känner mig måttligt duktig!

Imorgon blir jag sambo med Elvis :) Hur trevligt som helst måste jag säga. Men är samtidigt lite nervös och det är jag nog för att jag helt plötsligt kommer att ha ansvar för någon annan än mig själv. Natten till igår bestod bara av drömmar om Elvis. Kommer inte exakt ihåg vad de handla om bara att han var med. Jag hoppas verkligen at han kommer att finna sig till rätta hos mig och att jag inte kommer reagera så mycket på honom. I dagsläget lever jag ju på allergimedicin pga pollen så vi får se.

Just ja, jag kommer inom en snar framtid äntligen vara ägare av en cykel igen. Pappa hade en till övers som mamma ska ta med sig när hon kommer och hälsar på om någon vecka. Allt jag behöver ordna med är ett lås. Billigt och bra!

Te, film och sen sova. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0