Solen skiner...

God morgon världen! Solen skiner idag, men för min del fick den gärna gömma sig så att jag utan dåligt samvete kunde ligga kvar i sängen och vara slö och slapp. Men så var ju inte fallet, vilket innebär att jag nu sitter uppe och väntar på att mitt te ska bli klart.  Sen lite senare ska jag till vidingsjö och gå/springa med MS.

(Ohhh där tjuter tekannan.. brb... ;) Sådär ja nu står mitt de och drar...)


Efter vidingsjö, eller kanske till och med lite innan, måste jag pyssla lite. Nytt ryck på jobbfronten känner ja. Det känns inte helt bra just nu, vet inte om jag kommer få ihop timmar så det räcker den här månaden. Så kolla företag till timvik och sen se om förbenade platsbnken är igång igen så jag kan söka de mer fasta jobben med.

Det är helt galet, men jag är faktiskt inne på min tredje månad som timvikarie!!! Jag tycker INTE att det är ok. Nu vill jag att det vänder och att jag får ett ordentligt jobb.. Tack så mycket!

Trevlig söndag folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0