Kattfnatt

Sitter på jobbet och bussurfar när det är lugn stund. Så här sent på kvällen är det gått om lugna stunder, vilket kan kännas rätt skönt ibland. Men visst skulle det vara underbart om kl var 22.00 och jag fick säga god natt och stänga in mig i personalens rum. Men men en timme kvar och den är lite händelserik. Det är lite tandborstning, tedrickande och tv tittande och sen så när allt sånt är Klaart är det sängen.

Man kan ju undra vad rubriken innebär och det ska jag tala om för er. Nästa vecka blir jag med katt, en söt blomkatt :) Till en början är det bara tillfälligt, men samtidigt har jag svårt att tro att jag inte kommer bli förtjust i honom och låta den lilla blomkatten flytta in för gott. Men det är nått framtiden får visa. Ha en söt bild på mobilen, men tänker hålla på allt vad bilder heter tills han flyttat in i mitt slott.

Slott och slott, men det kanska kan kännas så för en liten katt ;)

Nu kör vi igång den lite händelserika timmen!

God kväll!


Kommentarer
Postat av: Clara

En katt?! Åhhh! :D Vad roligt! Du kan ju till och med ha en kattstege från balkongen eftersom du bor på nedersta våningebn hihi! :D

2010-04-24 @ 10:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0