Efter Tio

Blev väckt av telefonen strax efter nio, Var M från jobbet som undra om jag kunde jobba ikväll. Självklart sa jag och blev därför inte på dåligt humör över att behöva vakna en timme före klockan. ;) Har precis ätit min frukost och sitter och slöar framför Efter Tio med Malou på fyran. Jag gillar henne, hon har alltid så bra program. Hennes bokklubb, som är idag, är alltid av intresse.

Det är skönt och avslappnat att sitta och knappa på datorn och lyssna på alla intressanta böcker. Idag har de pratat om böcker som Patti Smith ( rockstjärna tydligen) skrivit och de verkar vara av intresse. Sen ska de prata in två böcker som en kille med cpskada skrivit. Tror jag kan bli intresserad av att läsa dem med.

Skulle för övrigt behöva sätta fart på jobbsökandet igen, jag är för dålig på att söka jobb just nu. Och jag ska ju lämna rapport till min handläggare senast söndag. Men fick iväg ett mail igår iaf och jag hoppas på någorlunda snabbt svar där.

Och vet ni en sak. Jag drömde inatt om att en läsare jag inte känner (vet faktiskt inte om jag har någon sådan) skickat ett videoinlägg till mig där han gav mig creed för att jag skrev hela två inlägg igår. Han var tydligen missnöjd med att jag är så dålig på att uppdatera.. Hehe, drömmar alltså!

Kommentarer
Postat av: M

Jag gillar iaf när du uppdaterar! :)

2010-04-21 @ 13:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0