.H.E.L.G.

I vanlig ordning sitter jag och väntar på att min tekanna ska ge ifrån sig sitt välbekanta tjut som talar om för mig att jag nu kan njuta av te. Te is the shit! För övrigt så var det inte en hel evighet sen som jag kom hem från jobbet, iaf så var det inte det när jag börja skriva ;P

Det var delad tur som gällde idag. vilket innebär att jag var ledig mellan halv tio och ett. Så då cyklar man väl hem och slöar på soffan en sväng? Hmm, ja i vanliga fall så. Men jag var död, slö och allmänt social, så jag fastna på jobbet med väldigt trevligt sällskap.  Ja för hade det inte varit för sällskapets skull hade jag slöat hemma på min soffa.

Kvällens viktigaste information från mig till omvärlden är att jag är ledig i två hela dagar!

Det ni!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0