So far :)

Uppsala helgen so far har varit precis så lugn och skön som jag föreställde mig. Igår var jag, mamma och Nattis in till stan och kolla runt lite i affärer, sen storhandla vi innan vi återvände ut till det lugna. Jag köpte lite smått och gott. Hade span sen innan på lite saker som jag tänkte köpa, men när man väl har pengar så hittar man det inte. Konstigt det där :P

Idag ska vi i väg till Piraya en sväng. Kanske blir en ridtur på banan, vem vet vad mamma lyckas övertala mig till :) Sen ska vi ta en tur i skogen med vovvarna. Kameran får följa med till båda turerna. Vill ta lite fina, nya höstbilder nu när träden äntligen börjar skifta färg.

Ni får ha en trevlig lördag!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Så kul gumman!! :) Låter som riktigt lugna och mysiga dagar :)

2009-09-26 @ 13:29:50
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0