Hemma igen.

Hela Uppsala besöket var lyckat. Det var verkligen en lugn och skön helg i familjens sällskap :) Men nu är helgen slut och vardagen igång igen. Det blev en hård början på jobbveckan, jobbade 7-16. Ja jag vet att det är helt normala arbetstimmar, men jobbar sällan den turen. Det var så att jag börja tänka att det var väldigt länge sen jag cykla här när jag var på väg hem :P Trots att jag cyklat samma väg på morgonen. Men nu var det ju inte bara anatl timmar och timmarnas placering som gjorde det till en hård början. Det är så härligt när man blir testad. När folk försöker ta reda på hur långt de kan gå.. Tröttsamt kan det bli.

Hade överdrivet, extremt ont i huvudet när jag kom hem och inte blev det bättre förens jag tog mig i kragen och tog en ipren. Känner dock att den börjar återvända nu igen.. Det får bli en kopp te och sen inta snarklådan som M på jobbet skulle säga :P

mycket intressant detta blev :P

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0