Det ultimata

Har en mening som jag sjunger i huvudet idag, den går så här: "Idag är ingen bra dag, för vi har sjuk personal" fuck it skulle jag vilja säga. Ingen som vill jobba med mig ikväll kanske?

För övrigt åker jag till Uppsala torsdag fm, jag åker för att få ligga på köksgolvet och snacka skit och mysa med min familj. Mitt samvete säger att jag borde passa på att träffa lite av mina kära vänner, men jag orkar inte fara runt som en tok. Det är helgen för kort för och jag vill känna mig lugn och avslappnad. En annan del av mitt samvete säger att jag borde ta mig tid att hälsa på pappa och min familj där. Men ja, det tar emot att behöva göra något alls. Är jag en väldigt hemsk människa som tänker så?, undrar jag. Men jag vet samtidigt att svaret är nej. Och jag vet att mina vänner förstår, även om de kanske tycker att det är tråkigt. Och det gör jag med, för jag älskar mina vänner och skulle verkligen vilja träffa dem oftare. Det ultimata vore om de kunde komma och hälsa på ute hos mamma :) Då skulle jag fortfarande känna mig lugn och avslappnad..

Hmm, ja det ultimata var det..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0