Vanligt trevligt morgonsvammel :)

God morgon folket! Som vanligt blir inte dagen god förens om några timmar då jag verkligen har vaknat :) Och som vanligt gör jag vad jag kan för att göra morgonen så bra som det går nu när jag är uppe. En kopp te står i köket och väntar och här vid datorn spelas det skön och trevlig musik. Jag är lite inne på pappa musik idag och med det menas sån musik som pappa gärna sjunger där han sitter med sin gitarr. Mysigt!

Idag ska jag, i stället för att vara ledig, åka till jobbet och jobba 13-21. Jag försöker boosta mig med positiv energi för jag vet att det blir en jobbig dag. En stressad dag, hua..

Men nu ska jag ta det lugnt och slappt med min kopp te innan jag måste iväg.. Ni kan ju lyssna och njuta på Eric claptons goding tycker ja :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0