KVÄLLSBUBBEL

Jobbsvacka, känner för att göra nått roligare men frågan är vad. Dansen lyfter upp och det är bra. Just nu är lycka att få dansa! Men jag kommer väl inte så långt med att dansa hela dagarna. 

Resa är nått annat som lockar, att få ta mitt pick och pack och bege mig ut i världen. Vidga mina vyer så att säga. Har ju lite resplaner inför framtiden, lite vandringsplaner. Det är så långt dit bara, otålig som man är. Jag vill att det ska hända saker nu och gärna hela tiden. Otålig var det ja ;)

Jag har nog skrivit om att se hinder till allt tidigare och det är där jag fastnar varje gång jag tänker på allt jag vill göra. Jag har ju egentligen inget annat än mitt jobb som håller mig kvar där jag är. Inte för att det är så bara. Jag kan inte se framför mig att säga upp sig från jobbet och bara resa runt och upptäcka. Men att spara semesterdagar är ju nått jag kan se framför mig. Det låter lite mer ansvarsfullt tycker ja. Och då har jag väl kommit fram till ett sätt att hoppa över ett av alla hinder jag ser. Hmm, jaja vi får väl se i framtiden hur jag löser saker och ting.

Kvällsbubbel var väl en bra rubrik ikväll, jag är bra på att bubbla osammanhängande utan att komma fram till nått vettigt. Det bjuder jag liksom på. Det kanske kan leda till att få igång tankeverksamheten lite mer. Och vem vet, imorgon när jag vaknar kanske jag kommer på en lösning.. Höhö!

Nu vankas det snart tandborstning här på jobbet..Tjo gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0