F.R.E.D.A.G

Det är jag och Winnerbäck ikväll och det är myskväll! Jag har börjat på min lediga helg här och den kommer bli bra, det vet jag redan nu. Jag har planer för den här helgen sörrni ;)

När jag väl kom från jobbet i förmiddags så pysslade jag om mig lite här hemma innan jag packade ihop mig för att cykla ner på stan. På stan blev det en kort runda i lite affärer, sen en fika och till sist gymmet. Väl hemkommen var jag bara trött och något hungrig så jag har käkad lite och sen tagit ett avslappnad skumbad. Jag säger ju att den här helgen kommer bli bra :)

Imorgon ska jag åka till Västervik och hälsa på min kära vän Lena. Det var en evighet sen jag träffade någon av mina vänner i västervik, så det är lite på tiden kan man säga. Får se vad dagen kommer att bjuda på. Jag vet att den kommer vara jätte trevlig och innehålla mys med hund och trevliga samtal. Precis vad jag känner för nu ju :)

Jag känner att jag inte ska vara uppe så länge till. Mina ögon skulle behöva ett par tandpetare i så fall och det låter inte som en trevlig upplevelse.

Ni får ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0