Födelsedagen

Träningsvärk är så himla angenämt... NÄR DEN GÅR ÖVER!!

Igår var det dags för den efterlängtade födelsedagen, min födelsedag :) Jag vet inte vad det var, men jag var väldigt förväntansfull. Jag vet inte vad det är med åldern 24, men nog känns det bra alltid! Jag bombaderades av fina grattis mess igår, både på mobil och FB och jag hade fullt upp hela dagen. Jag hade bjudit hit några kompisar till 16.00 för att fika. Därav hade jag fullt upp :P Jag hade bakat lite kakor och muffins och fixat en tårta. Jag är så jävla bra vill jag bara få meddela ;)


Hade bjudit in Miah, Sandra och Jonas. Men vet ni vad, jag fick en Linda på köpet med. En väldigt trevlig överraskning! De kom och vi fika och sen öppna jag paket. Jag fick en massa fina saker. Tack så jätte mycket :)

Och tack för en jättefin födelsedag. Den var verkligen toppen!!

Kan bjuda på ett par bilder lite senare när jag inte ska skynda till jobbet ;P

Men nu ska jag skynda så ni får ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lina.

GRATTIS än en gång, du verkar ha haft en kanon dag!

och jaa, bilder vill jag se :)

2009-10-20 @ 18:11:32
URL: http://www.designbylina.se/
Postat av: Sabina

Det låter ju toppen att du fick en så bra födelsedag gumman!! :) Puss

2009-10-20 @ 18:35:20
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0