Om jag skulle ta och skriva några rader idag kanske…

Ibland kommer verkligheten ifatt en och knackar på axeln, påminner en om några av alla måsten. Typ: Du kan inte ignorera verkligheten längre, gör nått för din framtid nu vännen.. Sagt och gjort så har jag nu ställt in hjärnan på att jobba för framtiden lite. Har ringt lite samtal, kollat upp lite viktiga saker. Funderar på att ta mig en runda ner på stan för att ta tag i ytterligare en sak, möjligtvis två.

 

Känner för en fika med någon trevlig filur, men jag vet inte om det är ekonomiskt prioriterat. Med tanke på att någon IDIOT har snott min cykel fick jag en onödig utgift tills nästa löning. Så nu får jag vänta ytterligare med att köpa mitt köksbord.

 

Förstår inte hur någon kan vara så dum! Min cykel är väldigt viktig för mig, utan den vet jag inte riktigt hur jag tar mig någonstans. Helt galet vad låst jag känner mig just nu. Och väldigt beroende :( Hatar bussar för stunden, just för att jag är mer eller mindre tvingad att åka just buss.

 

Det är ingen idé att du kollar på mig, inte ens för att du tycker jag ser bra ut. Jag kommer iaf bara undra om det är du som snott min cykel..


Kommentarer
Postat av: Sabina

Så skönt att du fått lite energi till att göra något för framtiden, hoppas det går vägen :)

Men fasen så surt med cykeln! Så sjuk onödigt! Åh, blir så trött på alla idioter som inte kan skilja på mitt och ditt...

2009-11-17 @ 15:14:24
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0