Mitt utseende på en annan person...

Kom och fundera på en sak idag när jag stod framför spegeln. Undrar om jag skulle tycka att någon annan som såg ut just som mig var vacker? Om någon annan hade mitt utseende? Vi har ju alla våra bra och dåliga dagar, dagar då vi har lättare eller svårare att se får egen skönhet. Det känns som om det är mycket lättare att se andras skönhet. Jag vet att jag är vacker, men jag undrar om jag inte skulle ha lättare för att acceptera det om mitt utseende satt på någon annan. Intressant tanke detta tycker ja :)

Nu borde jag inte sitta här och nattgrubbla, men har som vanligt svårt att slita mig ifrån datorn.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vilken intressant tanke! Det tåls att tänka på :)

2009-11-22 @ 14:09:11
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0