Alltid så sent

Klockan är för mycket som vanligt. Ska sova nu för måste upp tidigt imorgon och åka på planeringsmöte. Därefter behöver jag vara duktig och städa ordning här hemma och sen packa ihop lite inför min lilla helgtripp. Och därefter blir det jobb, har jouren. Jobbsituationen känns inte bra alls :S Jag önskar att den här jobbiga känslan i kroppen kunde försvinna.

Jag undrar hur man gör för att bli av med obehags-känslor efter en jobbig situation? Är det meningen att jag bara ska gå tillbaka dit och vara som vanligt? Hm, ja jag vet inte ja.. Jag jobbar på det, tror ja..

hm ja, sängen var det..

God natt

Kommentarer
Postat av: Sabina

Det låter ju inte alls bra med jobbet... Låter som att det har hänt något... Vi får höras i tele någon dag och prata lite... :) Vart ska du i helgen? Lät kul med en helgtripp :)



Puss, kram

2009-11-05 @ 17:24:22
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Sabina

Sv: Jag ska vara hemma hela tisdagen i princip och plugga så om du vill kan vi ju prata då? :) Så skönt att komma bort lite, kan tänka mig att det är trevligt :)

2009-11-08 @ 12:39:22
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Clara

Kommer du till Uppsala i jul Marika? Joo! Typ ett halvår sen vi sågs nu ju! :( Kram påm dig!

2009-11-14 @ 18:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0