Så var det gjort :)

Det hela började som en väldigt vag tanke, skulle jag passa i en piercing? När jag frågade Sandra om det så blev den vaga tanken tydligen ett beslut. Så igår gick jag och Sandra förbi federal och prata och det bestämdes att jag skulle gå förbi idag och få det gjort. Och nu är det gjort. Galet vilken ångest jag hade innan, visserligen blev det bättre när jag väl Kkom till Sandra. Jag vet nu som jag visste innan att jag gjorde det hela värre än det var. Jag såg framför mig att jag skulla tjuta och svimma och bara vara galet pinsam, i ställer mådde jag illa. Lite redan innan och väldigt mycket efter. Hade jag inte gått ut i blåsten på en gång hade jag säkert både svimmat och kräkts vilket hade lätt till tårar, men nu slapp jag det :) Blåsten var bra till nått!

Nu är det ömt, men jag kan prata tydligt, inte äta som normala människor. Men jag är nöjd :)

Kan tillägga att från den vaga tankens födelse tills själva dagen D så gick det väl 1½-2 månader bara...

Kommentarer
Postat av: Sabina

Få se en bild nu då! :D Är nyfiken ju!

2009-05-28 @ 15:13:00
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Sabina

Åh, ska du fixa håret också, så kul :) Då ser jag verkligen ännu mer fram emot en bild under helgen :)

2009-05-29 @ 14:37:03
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0