På egna ben

Vilken lång vecka, men nu är det äntligen fredag! Att det är fredag innebär att jag klarat av fyra dagars brevidgång på mitt nya jobb. Det innebär att jag avklarat min första dag på egna ben på mitt nya jobb. Och hela veckan har gått över förväntan :)

Var det någon som märkte av regnet idag då? Jag kan väl säga att jag inte kunde missa det. Var ut en sväng innan jag slutade jobba ikväll och då bara öste det ner. Men när jag sluta var det ett kort uppehåll så jag kasta mig ut på cykeln och börja trampa. Hade hoppats på att komma hem torr, men ja det kunde jag glömma! Jag var totalt smacksur innan jag kommit halvvägs och ett tag trodde jag regnet skulle ta död på mig. Gigantiska regndroppar och hårda va dem me.

Nu har jag precis kollat på filmen om Tina turner, den är såå bra :) Tanten är bra cool alltså!

over and out!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Skönt att höra att första veckan gått så bra :) Men det visste jag ju redan ;)

2009-05-09 @ 00:37:47
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0