konfliket mellan den man vill göra och det man måste göra!

God morgon! Just nu kämpar jag med att inte slita tag i boken som ligger ca 40 cm ifrån mig. Man kan inte läsa varenda lediga sekund när man har ett hem att ta hand om. Det är iaf vad jag försöker få mig själv att förstå ;)

Jag behöver:

* Vika tvätt
* Diska
* Damsuga
* Ordna upp en massa saker här hemma, typ gardinstängerna!!
* Träna/promenad

Och jag vill:

* LÄSA
* LÄSA
* LÄSA
* LÄSA
*Äta godis

Godiset är helt uteslutet, kanske kan jag tillåta mig att baka kakor. Kakor har blivit lite av ett substitut för godis, men det är väl iaf bättre än godis. Jag har inte käkat godis på två veckor nu ju :) Och så mycket kakor är det faktiskt inte, bara ibland! Höhö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0