Hur gick det på jobbet?

Ja det kan man undra, men jag vet :)

Tre av fyra brevidpass är avklarade och jag är trött. Så innerligt trött idag att jag blir lite smått rädd. Men det är inte samma sak som att plugga var det någon som sa. Nä, det vet jag med, men jag har jobbat tre månader redan var mitt svar. Men självklart beror det hela på att allt är så nytt, det är bara nya intryck och det är så viktigt att lära sig en massa. Men det är kul, det är spännande och det är lite skrämmande. Kollegerna är jätte trevliga och de boende är inte farliga, så visst kommer det här att funka alltid :)

En annan faktor som kan hjälpa till med att få mig att vilja sova konstant idag är gårdagens tränings pass. Jag och Sandra var och tränade och det var första gången på ett år för min del. Det känns ju kan ja säga, men jag var övertygad över att inte kunna ta mig ur sängen. Så lite besviken har jag allt varit. Men med mig brukar det mesta kunna kännas värst dag två. Känner redan ikväll att det börjar bli värre :P Det är lite samma med bakis syndromet. Är alltid segare två dagar efter jag festat.

 Nu ska jag äta vårrullar!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Så kul att det har gått bra gumman!! Satt och tänkte på dig nyss :) Hoppas verkligen att du kommer fortsätta trivas och att du känner att du har nytta av utbildningen :)

Tänker på dig!

Puss och kram

2009-05-06 @ 22:21:42
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Lina.

Vad spännande det låter :) men förstår att det är mycket att ta in såhär i början. Och ja det är okej att sova från morgon till kväll, nångång ibland sådär :)

2009-05-08 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0